Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Плосківська сільська рада» (код ЄДРПОУ: 04379338) був реорганізований і увійшов до складу Балтської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування

Заява

                                                          Заява

 Про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Генерального плану та ДПТ центральної частини території Плосківської сільської ради  Балтського району Одеської області  (згідно ст. 3 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку»)

 

1. Замовник

Плосківська сільська рада с. Плоске Балтського району Одеської області

  2. Вид та основні цілі документа державного планування, його зв'язок з іншими документами державного планування

Генеральний план с. Плоске Одеської області є основним видом містобудівної документації місцевого рівня, яка розробляється з метою обґрунтування довгострокової стратегії планування та підлягає стратегічній екологічній оцінці.

Генеральний план розробляється:

- з метою обґрунтування довгострокової стратегії планування і забудови території села;

- обґрунтування майбутніх потреб і визначення переважних напрямів використання територій;

- забезпечення раціонального розселення та визначення напрямів сталого територіального розвитку населених пунктів;

- урахування державних, громадських і приватних інтересів під час планування, забудови та іншого використання територій з дотриманням вимог містобудівного, санітарного, екологічного, природоохоронного, протипожежного та іншого законодавства;

- визначення принципів і напрямів планувальної організації та функціонального призначення території;

- пропозиції щодо удосконалення системи обслуговування населення, вуличної та дорожньої мережі, інженерного обладнання території;

- встановлення режиму забудови територій, на яких передбачено провадження містобудівної діяльності;

- потребу в підприємствах і закладах обслуговування населення, місце їх розташування;

- для забезпечення охорони і поліпшення стану навколишнього природного середовища;

- визначення територій, що мають особливу екологічну, рекреаційно-оздоровчу, наукову, естетичну, історико-культурну цінність, встановлення передбачених законодавством обмежень на їх планування, забудову та інше використання;

- з метою покращення санітарно стану, шляхом створення санітарно-захисних зон і комплексного благоустрою та озеленення території;  

- розроблення містобудівних заходів щодо охорони довкілля та раціонального використання природних ресурсів;

- розроблення заходів щодо пожежної та техногенної безпеки;

Для об'єктів господарської діяльності важливим є визначення класу небезпеки та встановлення розміру санітарно-захисної зони.

3. Якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів)

Складові об’єкти планованих видів діяльності генерального плану на проектованій території підлягають під розробку Звіту з оцінки впливу на довкілля згідно статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

Згідно завдання на розроблення основні показники генерального плану виконані на розрахунковий період (етап 15-20 років) – 01.01.2036 рік.

Містобудівною документацією передбачене:

- збільшення площі населеного пунктуна 53,98 га за рахунок прилеглих до поселення земель що не використовуються, яке дозволить досягти цілей проектування Генерального плану; 

- розширення житлового фонду;

- розміщення закладів та установ обслуговування;

- створення єдиної системи водопостачання в межах села;

- розміщення нової каналізаційної інфраструктури;

 - збільшення чисельності працівників у малому підприємництві;

- збереження, створення та відновлення рекреаційних, природоохоронних, оздоровчих територій та об'єктів, ландшафтів, лісів, парків, скверів, окремих зелених насаджень;

- створення та розвиток інженерно-транспортної інфраструктури;

- розвиток промислової зони за рахунок незабудованих території;

- створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення;

- заходи щодо удосконалення вулично-дорожньої мережі;

- організація системи громадського обслуговування всіх рівнів;

- створення пляжної зони та зони відпочинку;

- інженерне обладнання та благоустрій територій

4. Ймовірні наслідки:

а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення

Реалізацією планувальних рішень, прогнозується покращення рівня комфортності проживання мешканців населеного пункту, модернізація інфраструктури, створення нових робочих місць, впорядкування території, збільшення надходжень до місцевих бюджетів. Розширення об’єктів охорони здоров’я та санітарних об’єктів до нормативних вимог. Очікуваний вплив – позитивний.

 б) для територій з природоохоронним статусом Планувальними рішеннями передбачено провадження заходів з метою забезпечення виконання обмежень щодо використання природоохоронних територій

  Об’єкти ПЗФ у межах ділянки розроблення  - відсутні

в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення -

 відсутні

 5. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено

При розробці планувальних рішень щодо реалізації складових об’єктів генерального плану будуть розглянуті альтернативні сценарії, шляхи досягнення обраних цілей, пріоритетів, просторового розвитку. Порівняння альтернатив буде зроблене методами, що базуються на цільовому аналізі та індикаторах сталого розвитку. Для оцінки проектних рішень буде використаний метод оцінки впливу на довкілля. При виборі альтернатив планується розглянути варіанти:

- впровадження заходів з оптимального принципу формування території, не допущення погіршення стану навколишнього середовища;

 - впровадження технологій, спрямованих на зменшення забруднення атмосферного повітря;

 - зменшення скидання неочищених та недостатньо очищених стоків у водні об'єкти;

 - будівництво, реконструкція споруд для очищення стічних вод;

- системи роздільної каналізації, каналізаційних мереж і споруд на них;

 - реформування системи санітарного очищення;

- будівництво, реконструкція споруд для очищення стічних вод;

- створення умов для ефективного використання цінних ресурсів;

 - реформування системи санітарного очищення території;

 - створення умов для ефективного використання території.

 

6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки

 Визначаються в розділі «Охорона навколишнього природного середовища» відповідно до чинного законодавства

 7 Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

 Визначаються в розділі «Охорона навколишнього природного середовища» відповідно до чинного законодавства

 8 Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку

 Звіт зі стратегічної оцінки на довкілля, як розділ «Охорона навколишнього природного середовища» проекту детального плану території, буде виконаний згідно вимог статті 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку»

 9 Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання

Плосківська сільська рада  с. Плоске Балтського району Одеської області  за адресою: 66133, Одеська область, Балтський район, с. Плоске, вул. Кудрявцева, 150,  тел. 04866-76 -2-48.

 

Термін подання зауважень та пропозицій 15 днів з дати оприлюднення цього Звіту.        

Голова Плосківської сільської ради                           В.А. Ковальчук 

   

 

« повернутися до списку новин


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua

Логін: *

Пароль: *